До уваги роботодавців!
До уваги роботодавців!

До уваги роботодавців!

Інформує Головне управління Держпраці у Харківській області

 

  • Проблема незадекларованої праці на сьогодні є однією із найпотужніших перешкод у забезпеченні гідної праці і більш високих темпів зростання економіки.

  • Харківська область входить до ТОП – 5 областей за рівнем зайнятості населення у віці 15-70 років, як зазначив Міністр розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Тимофій Милованов.

  • В Харківській області протягом січня триватиме цільова інформаційна кампанія з детінізації зайнятості, спрямована на реалiзацiю виконання доручення Прем’єр-мiнiстра України Олексія Гончарука вiд 22.01.2020 р. №2313/0/1-20.

  • Впродовж січня 2020 року інспектори працi Головного управлiння Держпрацi у Харкiвськiй областi спільно з органами місцевого самоврядування, Державної податкової служби, Пенсійного фонду, шляхом різних форм комунікації, як масових публічних, так і безпосередньо візитів за місцем здійснення господарської діяльності проводять роз’яснювальну роботу щодо легалізації трудових відносин.

  • До суб’єктів господарювання, які протягом січня будуть охоплені превентивними заходами, належать суб’єкти, що здійснюють діяльність у сфері:

         - торгівлі;

         - тимчасового розміщування та організації харчування.

  • Згідно з дорученням Прем’єр-міністра України Олексія Гончарука від 22.01.2020 р. №2313/0/1-20 «Про вжиття заходів щодо детінізації зайнятості у сфері торгівлі товарами та послугами» робота з виявлення нелегальних працівників складатиметься з 3-х етапів:

         -інформаційної кампанії;

         -підготовчої роботи до проведення інспекційної кампанії;

         -інспекційної кампанії.

  • Результати проведеної роботи стануть основою для планування та реалізації аналогічних заходів в інших ризикованих сферах господарювання.

  • Інформаційна кампанія триватиме до 01.02.2020 року.

  • Пропонуємо всім роботодавцям м.Харкова та Харківської області до 01.02.2020 року оформити трудові договори з усіма найманими працівниками задля уникнення фінансової відповідальності, передбаченої ст. 265 КЗППУ.

Переглядів: 442
Дата публікації: 09:33 29.01.2020
Селищний голова

Шановні друзі!

Радий вітати вас на офіційному сайті Нововодолазької селищної об’єднаної територіальної громади. Сайт був створений з метою оперативного інформування про життя та здобутки об’єднаної громади. Сповідуючи принципи відкритості та прозорості роботи, сподіваюся, що кожен із вас знайде тут потрібні, корисні й цікаві відомості про наш рідний край.

Запрошую до співпраці інвесторів та підприємців, адже Нововодолазька селищна об’єднана територіальна громада має широкі перспективи для успішного розвитку та процвітання.

З повагою, Олександр Єсін, Нововодолазький селищний голова

Електронні петиції
Виконавчі органи ради
Відділ земельних відносин, комунальної власності, підприємництва, податків і зборів Нововодолазької селищної радиВідділ культури, туризму, молоді та спорту Нововодолазької селищної радиВідділ економічного розвитку та інвестицій Нововодолазької селищної радиВідділ державного архітектурно-будівельного контролю Нововодолазької селищної радиВідділ освіти Нововодолазької селищної радиТериторіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Нововодолазької селищної радиВідділ житлово-комунального господарства, благоустрою, інфраструктури, транспорту та охорони навколишнього середовища Нововодолазької селищної радиВідділ у справах дітей, сім'ї та з питань соціального захисту населення Нововодолазької селищної радиЗагальний відділ Нововодолазької селищної радиСектор взаємодії з правоохоронними органами, з питань цивільного захисту та юридичних питань Нововодолазької селищної радиФінансовий відділ Нововодолазької селищної радиСлужба у справах дітей Нововодолазької селищної радиВідділ бухгалтерського обліку Нововодолазької селищної ради

Центр надання адміністративних послуг Нововодолазької селищної ради

Вісник Нововодолазької громади

Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
Нововодолазька селищна рада Харківської області >>>