На засіданні виконавчого комітету
На засіданні виконавчого комітету

На засіданні виконавчого комітету

25 травня 2017 року відбулося засідання виконавчого комітету, яке провів заступник Нововодолазького селищного голови Андрій Хихля

Перше питання порядку денного стосувалося розгляду справ про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 197, 198 Кодексу України про адміністративні правопорушення. А потім члени виконкому перейшли до розгляду питання про утримання в належному санітарному стані селища Нова Водолага та села Новоселівка.

З інформацією з даного питання присутніх ознайомив заступник селищного голови із питань житлово-комунального господарства Андрій Хихля. Зокрема він зазначив, що в смт Нова Водолага та с. Новоселівка були виконані наступні роботи: проводилося обрізування та вирубка аварійних дерев, а також висадження нових саджанців; постійно проводиться благоустрій колодязів громадського користування; підтримуються в належному санітарному стані території кладовищ, пам’ятники загиблим воїнам. У ході проведення акції «Зелена весна» були приведені у належний стан вулиці, прибудинкові території, місця масового відпочинку; 7,5 тисячі господарів домоволодінь отримали насіння різноманітних квітів та посівні календарі. Триває також ремонт доріг і облаштування вуличного освітлення, регулярно згідно графіка здійснюється вивезення побутового сміття та проводяться інші роботи.

  Наступними на засіданні виконкому були розглянуті питання про затвердження заходів по підготовці та проведенню свята до Дня захисту дітей «Ми – діти твої, Україно» на території Ордівського старостинського округу №4 та затвердження заходів по підготовці та проведенню свята до Дня молоді на території Ордівського старостинського округу №4.

  На засіданні виконавчого комітету також були затверджені додаткові списки дітей, що перебувають на обліку для влаштування в Нововодолазькі дошкільні навчальні заклади, надані згоди на розміщення тимчасових споруд-павільйонів для провадження підприємницької діяльності, погоджено режим роботи на торгівлю та послуги суб’єктам підприємницької діяльності та надано дозволи на видалення аварійних дерев та інше

Переглядів: 335
Дата публікації: 15:13 26.05.2017
Селищний голова

Шановні друзі!

Радий вітати вас на офіційному сайті Нововодолазької селищної об’єднаної територіальної громади. Сайт був створений з метою оперативного інформування про життя та здобутки об’єднаної громади. Сповідуючи принципи відкритості та прозорості роботи, сподіваюся, що кожен із вас знайде тут потрібні, корисні й цікаві відомості про наш рідний край.

Запрошую до співпраці інвесторів та підприємців, адже Нововодолазька селищна об’єднана територіальна громада має широкі перспективи для успішного розвитку та процвітання.

З повагою, Олександр Єсін, Нововодолазький селищний голова

Електронні петиції
Виконавчі органи ради
Відділ земельних відносин, комунальної власності, підприємництва, податків і зборів Нововодолазької селищної радиВідділ культури, туризму, молоді та спорту Нововодолазької селищної радиВідділ економічного розвитку та інвестицій Нововодолазької селищної радиВідділ державного архітектурно-будівельного контролю Нововодолазької селищної радиВідділ освіти Нововодолазької селищної радиТериторіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Нововодолазької селищної радиВідділ житлово-комунального господарства, благоустрою, інфраструктури, транспорту та охорони навколишнього середовища Нововодолазької селищної радиВідділ у справах дітей, сім'ї та з питань соціального захисту населення Нововодолазької селищної радиЗагальний відділ Нововодолазької селищної радиСектор взаємодії з правоохоронними органами, з питань цивільного захисту та юридичних питань Нововодолазької селищної радиФінансовий відділ Нововодолазької селищної радиСлужба у справах дітей Нововодолазької селищної радиВідділ бухгалтерського обліку Нововодолазької селищної ради

Центр надання адміністративних послуг Нововодолазької селищної ради

Вісник Нововодолазької громади

Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
Нововодолазька селищна рада Харківської області >>>